Fandom

Bleach Wiki

Aldegor

2252strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Aldegor (アルデゴル, Arudegoru) jest Arrancarem, który popiera plan Patrosa w detronizacji Sōsuke Aizena.[1] Występuje tylko w anime.

Wygląd Edytuj

Aldegor jest wysokim i sporych rozmiarów Arrancarem. Ma czarne, stojące do góry włosy, a jego strój składa się ze standardowej bluzy Arrancarów, a pozostałości maski Hollowa to czaszka z rogiem przypominającym ten od byka, która pokrywa górną lewą cześć twarzy.

Osobowość Edytuj

Aldegor zostaje przedstawiony jako uparty i arogancki, choć nie tak sadystyczny jak jego partner Menis. Nienawidzi przeciągać walki i uwalnia formę swojego miecza, by móc szybko zabić Shinigami.

Fabuła Edytuj

Arrancar Edytuj

Aldegor stanął po stronie Patrosa w jego planach ukradnięcia Hōgyoku, gdy Ulquiorra Cifer pojawił się, by ich zatrzymać, ale Menis atakuje go z tyłu, a Aldegor przebija go, gdy ten się odwraca. Gdy trójka zostawia go na śmierć (nie wiedząc, że było to Zanpakutō Aizena przebrane za Ulquiorrę) ruszają do prawdziwego świata. Gdy Patros odchodzi, by znaleźć Kisuke Uraharę, Menis i Aldegor angażują się w walkę. Aldegor uwalnia swój Zanpakutō i zabiera się za Ikkaku Madarame, podczas gdy Yumichika Ayasegawa skarży się, że to jego kolej.[1]

Po przegranej i ucieczce z bitwy, spotyka się z powrotem z Patrosem, tylko by umrzeć z powodu ran, które otrzymał w bitwie. Z jego ostatnimi słowami żałuje, że przystąpił do buntu Patrosa.[2]

Praktykant Sonído: Aldegor był widziany używając Sonído, gdy zaatakował fałszywego Ulquiorrę w Las Noches.[1]

Zanpakutō Edytuj

Jabalí (ハバリー, Habarī; po hiszpańsku "Dzik"): Wygląda jak normalna katana, ale z długą, różową rękojeścią i tsubą ze wzorami kwiatów.

Jabalí.png

Jabalí

  • Resurrección: Uwalnia się z komendą Bierz ich (掛かれ, kakare; "Zamroź" w angielskim dubbingu): W uwolnionej formie, Aldegorowi rośnie 6 kończyn przypominające skrzydła na plecach, których używa zarówno do obrony, jak i do ataku.[1] Jest również w stanie rzucić sobą z tymi kończynami i zaatakować wroga w postaci szybkiej kuli.[2]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Anime Bleach; Odcinek 136
  2. 2,0 2,1 Anime Bleach; Odcinek 137

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki