Fandom

Bleach Wiki

Święta Wojna

2260stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze29 Udostępnij
Taaaki zalążek.

Święta Wojna to konflikt pomiędzy Soul Society a Wandenreich. Ma on miejsce 17 miesięcy po klęsce Sōsuke Aizena i niedługo po śmierci Kūgo Ginjō.

Wstęp Edytuj

W Świecie Ludzi mają miejsce dziwne wydarzenia. W niewyjaśnionych okolicznościach znikają ogromne ilości Hollowów. Do Karakury zostają wysłani dwaj Shinigami - Ryūnosuke Yuki oraz Shino. Zostają pokonani przez Huge Hollowy, jednak ratuje ich paczka Ichigo. Gdy dochodzą do siebie po walce do Kliniki Kurosaki przychodzi tajemniczy Arrancar przedstawiając się jako Asguiaro Ebern. Ichigo staje z nim do walki, przy czym okazuje się, że Arrancar włada łukiem Quincych. Próbuje ukraść Bankai Kurosakiego, ale mu się to nie udaje.

W tym samym czasie w Rukongai zaczynają znikać mieszkańcy. Ekpia zwiadowcza w składzie Ikkaku Madarame oraz Yumichika Ayasegawa rusza na miejsce, jednak nie można znaleźć żadnych śladów sprawcy.

Po chwili następuje atak na jedną z bram. 1. oddział toczy walkę z najeźdźcami , jednak prawie wszyscy Shinigami giną w tym starciu, również wicekapitan Sasakibe. Jak się okazuje odpowiedzialnym za to jest niejaki Driscoll Berci. Do wszechkapitana Yamamoto udaje się delegacja Wandenreich aby wypowiedzieć wojnę Soul Society.

Do Ichigo przychodzi z Hueco Mundo jego stara przyjaciółka, Nelliel Tu Oderschvank, aby prosić go o pomoc, ponieważ ich dom został zajęty przez nieznanego przeciwnika, który porwał mnóstwo Arrancarów, w tym Dondochakkę. Nowo zebrana drużyna w składzie Ichigo, Orihime, Chad, Urahara, Nel oraz Pesche wyrusza przez Gargantę do Hueco Mundo.

Wczesny etap Edytuj

W Hueco Mundo trwa bunt Arrancarów przeciwko Jagdarmee. Walczyć próbują Loly Aivirrne, Menoly Mallia, Emilou Apacci, Franceska Mila Rose oraz Cyan Sung-Sun. Zostają szybko pokonane przez Kapitana Wykonawczego Polowań Pierwszego Jagdarmee, Quilge Opie. Chwilę później pojawia się Ichigo, który podejmuje walkę z Quincym.

Na zebraniu kapitanów Mayuri oświadcza, że ich przeciwnikami są Quincy. Wszechkapitan postanawia działać i nakazuje wszystkim kapitanom przygotować się do bitwy.

Quilge zauważa, że zwykłe strzały nie działają na Ichigo i zrywa Rękawicę Sanrei w celu użycia Quincy: Vollständig, aby go zatrzymać. Przy takim poziomie przewyższa Kurosakiego bez problemu. Do walki włączają się Fracción Harribel, zostają wkrótce potem zaabsorbowane przez Quilge. Sytuacja wydaje się beznadziejna, jednak Ichigo aktywuje Bankai, co daje mu przewagę.

Środkowy etap Edytuj

Końcowy etap Edytuj

Następstwa Edytuj

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki