FANDOM

Ōin (王印, Królewska Pieczęć) jest jednym z artefaktów należących do tajemniczej Rodziny Królewskiej. Co kilkadziesiąt lat jest uroczyście przenoszona.

W filmie Bleach: The DiamondDust Rebellion Królewska Pieczęć staje się celem ataku Kusaki, który pragnie za jej pomocą zmienić przeszłość (a wraz z tym cały świat).

Aby móc poprawnie i całkowicie użyć Królewskiej Pieczęci, osobnik musi posiadać prawdziwie opanowaną sztukę Bankai oraz posiadać odpowiednią wiedzę. Jeżeli ktoś nie ma opanowanego Bankai, ryzykuje wywołaniem niewyobrażalnej destrukcji.

Kontrola czasoprzestrzeni: Podstawową mocą tego przedmiotu jest kontrolowanie przepływu czasu, przestrzeni mocy i w ogóle świata.

Teleportacja: Niepełne uwolnienie energii z tego artefaktu umożliwia teleportowanie się na dowolne odległości.

Leczenie: Potrafi leczyć rany, jednak bardziej na zasadzie mocy leczniczych Orihime niż prawdziwego leczenia.

Kontrola ewolucji: Kusaka oraz Ying i Yang zostali poddani zmianom ewolucyjnym, które byłyby niemożliwe bez mocy tego artefaktu.

Podróż do przeszłości: Do tego celu miała zostać użyta pieczęć - do cofnięcia się w czasie przez Kusakę. Wprawdzie nie zostało to zrealizowane, jednak widząc potęgę tego przedmiotu można przypuszczać, że leży to w granicach możliwości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki